wachtwoord vergeten registreren

diensten

Heeft u vragen over één van onze producten en/of diensten? ESNW maakt het haar klanten graag gemakkelijk.

naar diensten

technisch beheer

Bent u op zoek naar goed Technisch Beheer voor uw gebouw? ESNW heeft al meer dan 40 jaar ervaring op het gebied van service, onderhoud en technisch beheer.

naar technisch beheer

ESCO

Alles wat u moet weten over besparen op de kosten en ontlasten van de eigen organisatie door het uitbesteden van de energievoorziening.

naar ESCO

energie & duurzaamheid

Ook wij geloven sterk in de kracht van duurzaamheid. Energiemanagement kan daar een grote rol in spelen.

naar energie & duurzaamheid

Energie Service Noord West.Uw comfort, onze zorg!

Al meer dan 40 jaar verzorgt ESNW onderhoud en reparatie aan cv-ketels en geisers in Noord-Holland.

Ongeveer 130.000 toestellen hebben wij in onderhoud en dagelijks rijden er meer dan 100 wagens op de weg. Daar zijn we trots op! Toch blijven wij daar als Noord-Hollands bedrijf nuchter onder. 'Doe maar gewoon, dan doen we al gek genoeg.' Afspraken nakomen en goed werk afleveren op een vriendelijke en enthousiaste manier, daar gaat het ons om!

Onze klanten beoordelen ons met een:

  • 136 reviews
8.2
  • 24 uur per dag voorzien van verse, warme lucht
  • Zorgeloos genieten van een veilige haard
  • Comfort doordat u altijd direct warm water heeft
  • Mechanische ventilatie: onderhoud en reiniging.
  • Zodat u altijd veilig warm water heeft.
  • Warmteterugwin installatie gezond woonklimaat

Reviews

Buitengewoon vriendelijk

"Vanochtend werd ik negatief verrast door een niet functionerende CV installatie. De storing heb ik om ca.09.30u gemeld. Om ca.12.00u was de storing door een kundige, maar bovenal buitengewoon vriendelijke reparateur verholpen.

Voor deze zeer adequate aanpak wil ik graag mijn waardering uitspreken; hulde!
Vanuit mijn inmiddels weer op temperatuur komende woning groet ik u!"

B.Poppema

Even speciaal melden

"Toch even heel speciaal weer melden. Zojuist is controle van de cv-ketel verricht. De oorspronkelijke door u aangegeven datum was gisteren. Ik heb gebeld en ben door een uiterst vriendelijke en efficiënte dame geholpen. Afspraak verplaatst naar deze ochtend. Zoals gewend was de monteur op tijd, ook uiterst vriendelijk, netjes en efficiënt, dus niets dan lof over de medewerkers van uw bedrijf!"

Met dank en vriendelijke groet,

Uw zeer tevreden klant,

T. T. Kong

Bijzonder tevreden, monteur is een topper!

"Vandaag de monteur gehad voor de ketel. Dit had ik 20 jaar eerder moeten doen. Klantgericht overal antwoord op geven als je het vraagt, met uitleg. Bijzonder tevreden, monteur is een topper!"

Grt. Fam. Booy

Fantastisch bedrijf!

"Het mag gezegd worden! Wat een fantastisch bedrijf! Gisteravond kwam ik na een late dienst om 23:30 uur thuis in een koud/afgekoeld huis. Eerst zelf wat dingen gecontroleerd en geprobeerd, maar het ging'm echt niet worden. Vervolgens rond 01:00 uur online de storing gemeld. Om 08:45 uur de monteur ter plaatse en om 09:00 uur de boel weer aan de gang! Geweldige service! Super bedankt!"

Martijn

Direct besloten om klant te worden!

"Ik kwam met ESNW in aanraking door een Groupon-actie. Blij met de service hebben wij dus direct besloten om klant te worden.

Wij zijn dik tevreden!"

Met vriendelijke groet,

Dhr. Cornelissen

Met dank aan de monteurs!

"Alles in orde sinds gister!
Met dank aan de monteurs, het geduld en de zeer snelle service!"

Met vriendelijke groet,

H. Bakker

Een warme douche!

Ik wil even monteur Jordy een pluim én een warme douche geven voor zijn werkzaamheden. Wat een geweldige monteur, die gaat het nog ver schoppen! Wij zijn DIK tevreden!!!

Met hartelijke groet!

Familie Tilstra uit Alkmaar

Een compliment uit Medemblik!

Wat ben ik gisteren fijn en erg snel geholpen met de storing aan mijn ketel.
Een compliment mag ook af en toe gegeven worden!

Bij deze!

Mevrouw Lanjouw-Hoff

Monteur met uitstekende kennis van zaken

Bij deze wil ik u een groot compliment maken over monteur G. Pranger, die met uitstekende kennis van zaken ons geadviseerd heeft en ook zeer klantvriendelijk is net als de telefoniste.

Met vriendelijke groet,

Dhr. Huiberts

In één woord: Zorgvuldig!

Geachte directie,

Man meldt zich met: "Goedemiddag, Energie Service Noordwest, mijn naam is Gardi. Ik kom voor onderhoud cv-ketel."

Ik reik extra looplamp aan, breng thee en ondertussen zie je dan snel genoeg hoe iemand werkt.
In één woord kan ik dat samenvatten: ZORGVULDIG.

Ik ben destijds weggegaan bij de concurrent van ESNW vanwege het rauswerk bij het uitvoeren van periodiek onderhoud. Snel, snel de boel wat oppervlakkig uit elkaar, even blazen, 3x de staalborstel er langs en snel weer weg.
Dan is dit een verademing. Op verjaardagen komt het ook wel eens op het onderwerp: CV’s en onderhoud. Wat is er mooier voor een bedrijf als ik dan positief kan verhalen over ESNW. Kan geen dure marketing tegenop.
Ik wens de directie veel van deze zorgvuldig werkende werknemers toe.

Vriendelijke groet,

H. Mannes

Het bonzen en klappen van de ketel is over!

Hartelijk dank voor het sturen van zo'n goede monteur! Hij wist in 1 minuut wat het probleem was. Kon het haast niet geloven maar het is waar!! Het bonzen en klappen van de ketel is over. Groeten aan deze monteur.

Mevrouw Zedel

Klasse!

Heel hartelijk bedankt voor de goede service.

Klasse!

Mevrouw Roet, Middenbeemster