Storing zonder abonnement
Als je geen abonnement hebt kun je ook bij ESNW terecht voor directe hulp bij een storing tijdens kantooruren. Je dient dan wel direct een abonnement af te sluiten voor minimaal een jaar. Heeft u een storing zonder abonnement en moeten wij u met spoed bezoeken, dan berekenen wij €118,90 inclusief de eerste 30 minuten arbeidsloon, exclusief materiaal en onderhoud.
Voor het eerste onderhoud rekenen we €80,- (1ste uur), hiervoor wordt uw toestel geïnspecteerd en wordt er direct onderhoud uitgevoerd (excl. materiaal). Voor ieder vervolgbezoek, voor reparatie of het onderhoud, berekenen wij het arbeidsloon per vijf minuten en het verbruikte materiaal. Het gekozen abonnement start nadat alle werkzaamheden zijn afgerond.
Direct hulp bij storing: Maak een keuze uit 1 van onze 3 abonnementen op de homepagina, vul uw contactgegevens in en vink bij stap 2 aan; “mijn toestel staat in storing”. Storing op werkdagen voor 16 uur gemeld? Wij helpen u diezelfde dag nog.
Sluit een abonnement af!