wachtwoord vergeten registreren
ESNW voor CV kopen, huren en onderhoud

Storing? Bel ESNW

Storing aan uw toestel? Wij lossen het op!

Een storing komt nooit gelegen en ondervind je vaak als er geen warmwater meer uit te kraan komt of als de kachel niet meer warm wordt. In sommige gevallen kun je de storing zelf verhelpen door bijvoorbeeld je cv-ketel bij te vullen of door de verwarming te ontluchten. In sommige gevallen kan het voorkomen dat de storing hiermee niet direct is verholpen, dan komen wij graag langs. 

Storing met abonnement

Klanten met een onderhoudsabonnement betalen bij storing aan de cv-ketel geen voorrijkosten, klanten met een Comfort abonnement betalen daarnaast ook geen arbeidsloon. Heeft u een Totaal Comfort abonnement? Dan betaalt u geen voorrijkosten, arbeidsloon of onderdelen! Meld uw storing direct online via mijn ESNW of bel ons via 072 - 512 31 34.

Bent u niet bekend met een storing melden? Dan leggen we het graag uit!

Storing melden? Zo werkt het!

Storing zonder abonnement

Direct hulp bij een storing, een van de zekerheden bij een onderhoudsabonnement.

ESNW streeft met haar onderhoud naar een minimaal aantal storingen zodat onze klanten kunnen vertrouwen op hun toestel. Hiervoor is het belangrijk dat onze gecertificeerde monteurs periodiek onderhoud verzorgen. Mocht een toestel toch in storing komen dan is ESNW bekend met de locatie, het toestel en de geschiedenis om in de meeste gevallen bij het eerste storingsbezoek direct een oplossing te kunnen bieden.

Voor de beste service bij storingen past het oplossen van een eenmalige storing niet langer bij de werkwijze van ESNW. Wil je verzekerd zijn van onze service bij een storing? Vraag dan tijdig een abonnement aan.

Sluit een abonnement af!

Storing zelf oplossen

Zoals we hierboven al aangaven kun je storingen voorkomen, maar een deel hiervan kun je ook gemakkelijk zelf oplossen. Doormiddel van onze tool, waarin wij vragen stellen, kunnen we in minder dan een minuut aangeven wat je kunt doen om de storing op te lossen. Ook hebben wij een mooie checklist om een storing zelf op te sporen. Wil je toch liever de hulp ban een van onze monteurs? Bel ons dan direct! 

Los de storing zelf op!