wachtwoord vergeten registreren
 Welkom bij ESNW

Welkom bij ESNW

Storing aan uw CV? Maak online een afspraak

Beste bewoner van Parteon

Vanaf 3 april 2023 is ESNW namens Parteon verantwoordelijk voor service en onderhoud aan de gasgestookte- en WTW-toestellen in jouw woning. Dit betekent ook dat wij het aanspreekpunt zijn voor vragen over het onderhoud en storingen aan jouw cv-installatie. Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen. Indien het antwoord op jouw vraag hier niet tussenstaat zijn wij tot 20:00 uur telefonisch bereikbaar op 072-5123134. Staat jouw cv-installatie in storing en is het probleem niet zelf te verhelpen? Wij sturen binnen 24 uur één van onze ervaren servicemonteurs bij jou langs.  

 

  1. Wanneer is mijn volgende onderhoud?
    Het onderhoud aan jouw toestel wordt periodiek uitgevoerd. Voor cv-ketels en WTW-installaties is dit één keer per 2 of 3 jaar. Je ontvangt hiervoor van ons een uitnodiging zodra het weer tijd is. Mocht de voorgestelde afspraakdatum niet uitkomen dan kan je een nieuwe afspraak maken via ons klantenportaal op esnw.nl.
     
  2. Ik wil een storing melden aan mijn verwarmingstoestel of WTW/ventilatie . Hoe kan ik dit doen?
    Indien je een storing aan het toestel hebt kan je deze via ons klantenportaal melden of telefonisch via 072-5123134 tot 20:00 uur. Er wordt dan meteen een afspraak ingepland.
     
  3. Hoe werkt het klantenportaal?
    Bij de eerste uitnodiging voor het onderhoud of een afspraakbevestiging van een storingsmelding ontvang je een instructie voor het klantenportaal van ESNW. Tot deze tijd kun je aan de hand van bovenstaande informatie een storing melden.
     
  4. Wat doet ESNW niet?
    ESNW doet geen werkzaamheden aan stadsverwarming en collectieve ketelhuizen, deze worden door een andere partner van Parteon opgelost.

  5. Bij wie kan ik terecht als ik wel een storing aan b.v. mijn stadsverwarming heb?
    Indien je bent aangesloten op een warmtenet of een collectieve installatie dan mag deze storing bij je vaste leverancier gemeld worden.

  6. Ik heb een lekkage in mijn cv-installatie of een radiator doet het niet
    Indien je een lekkage in je cv-installatie hebt kan je hiervoor ESNW bellen tot 20:00 uur. Er wordt een afspraak met je gemaakt wanneer de installateur of servicemonteur bij jou langs kan komen. Indien je een radiator hebt die het niet goed doet probeer dan eerst te ontluchten door alle wel werkende radiatoren dicht te zetten en de kamerthermostaat hoger te zetten. Mocht dit niet helpen dan kan je altijd contact met ons opnemen.

  7. Ik wil een nieuwe slimme thermostaat
    De woningbouwvereniging levert standaard kamerthermostaten die ESNW bij een defect ook kan vervangen. Indien je een slimme kamerthermostaat op je installatie wilt, dan dien je hiervoor eerst toestemming te vragen bij de verhuurder.

  8. Kan ik een extra set filters bestellen?
    Onze monteur heeft altijd een extra filterset bij zich tijdens het onderhoud. Mocht je nóg een extra set willen afnemen dan kan je deze afhalen op het ESNW kantoor in Alkmaar.